Symfonia Finanse i Księgowość
Program realizuje wszystkie zasadnicze operacje księgowe – od budowania planu kont i łatwego księgowania dokumentów poprzez automatyczny bilans zamknięcia, pełne rozrachunki i rozliczenia, aż do gotowych lub zdefiniowanych przez Użytkownika zestawień i sprawozdań.
Symfonia Analizy Finansowe
Program wspomaga i przyspiesza pracę działów finansowo-ekonomicznych
w
firmie. Umożliwia szybkie przygotowanie dowolnych analiz danych
zaewidencjonowanych w programie Finanse i Księgowość. Wykorzystuje
wzbogacony o dodatkowe funkcje arkusz kalkulacyjny MS Excel.
Symfonia Środki Trwałe
Program ułatwia ewidencjonowanie,
aktualizację, inwentaryzację i umarzanie środków trwałych, niskocennych
składników majątku oraz wartości niematerialnych i prawnych. Prowadzi
ewidencję miejsc użytkowania środków
i ich części składowych.
Symfonia Kadry i Płace
Program wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników. Automatyzuje obliczanie płac, planowanie
i
ewidencję czasu pracy oraz umożliwia prowadzenie pełnej dokumentacji
kadrowo-płacowej. Wspomaga rozliczenia z Urzędami Skarbowymi i ZUS.
Program jest zgodny z obowiązującym prawem pracy.
Symfonia Płace
Program wspomaga zarządzanie płacami w firmie. Uwzględnia różne sposoby wynagradzania. Przyspiesza comiesięczne i roczne rozliczenia - generuje listy płac, potrzebne zestawienia, druki i raporty, drukuje przelewy. Zapewnia tajność płac. Wspomaga rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym.
Symfonia Handel
Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Pozwala prowadzić określoną politykę sprzedaży. Współpracuje z drukarkami, kasami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych.
Symfonia Faktura
Program wspomaga obsługę sprzedaży w firmach usługowych i handlowych (nieprowadzących gospodarki magazynowej). Wystawia niezbędne dokumenty sprzedaży i zaliczek. Rozlicza transakcje gotówkowe i bezgotówkowe. Pozwala zaplanować i prowadzić określoną politykę sprzedaży. Obsługuje drukarki fiskalne.
Symfonia Mała Księgowość
Program przeznaczony jest dla firm prowadzących uproszczoną księgowość. Wspomaga ewidencję i obsługę rozliczeń podatkowych oraz rozliczeń z ZUS. Ułatwia analizę dochodowości podejmowanych działań gospodarczych.
Mała Księgowość Start
Program przeznaczony dla firm prowadzących Księgę Przychodów i Rozchodów lub ewidencję zryczałtowanego podatku dochodowego. Ułatwia analizę dochodowości podejmowanych działań gospodarczych.
Handel Start
Program wspomaga obsługę sprzedaży i magazynu. Wystawia dokumenty sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.
Faktura i Kasa Start
Program pozwala zaplanować i prowadzić sprzedaż w firmach nieposiadających magazynu. Umożliwia kontrolę płatności za wystawione dokumenty sprzedaży. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.
Sage ACT! Pro
Sage ACT! znacząco ułatwi Ci nawiązanie relacji biznesowych z nowymi Klientami oraz
efektywny ich rozwój z dotychczasowymi Twoimi partnerami w interesach.
Dzięki wielu przydatnym narzędziom odwzorowującym zależności i
powiązania biznesowe uzyskasz pełen obraz relacji i łatwo zbudujesz
przewagę rynkową nad konkurentami.
Wybierz Sage ACT! i dołącz do
milionów - takich jak Ty - przedsiębiorców oraz zespołów handlowych na
świecie, a zawsze będziesz dobrze przygotowany do komunikacji z
Klientami. Zyskaj czas i wygodę, bo wszystkie niezbędne informacje:
maile, zadania, notatki ze spotkań, szanse sprzedaży, dostęp do
wyszukiwarek i portali społecznościowych masz w jednym miejscu.
Wykorzystaj
Sage ACT! jako skuteczne narzędzie wspierające sprzedaż. Zwiększ
efektywność swoich działań korzystając z możliwości pozyskiwania leadów
sprzedażowych, precyzyjnej analizy danych, prowadzenia kampanii
marketingowych i monitorowania skuteczności podjętych działań.
Z
Sage ACT! dobrze poznasz wszystkich swoich Klientów. Korzystaj z
kompleksowego wsparcia organizacyjnego i koncentruj się na budowaniu
trwałych, długoterminowych i przynoszących zyski relacjach biznesowych.
Sage ACT! Premium
Sage ACT! Premium jest rozwiązaniem elastycznym, które łatwo dostosować do
indywidualnych potrzeb w zakresie zarządzania kontaktami i procesem
sprzedaży, prowadzenia nieskomplikowanych projektów marketingowych.
Atutem programu
jest automatyczne planowanie określonych
sekwencji działań. Sage ACT! Premium daje teraz nowe możliwości w
obszarach zarezerwowanych dotąd dla drogich systemów CRM.
Wykorzystaj Sage ACT! Premium jako skuteczne narzędzie wspierające sprzedaż.
Zwiększ
efektywność swoich działań korzystając z możliwości pozyskiwania leadów
sprzedażowych, precyzyjnej analizy danych, prowadzenia kampanii
marketingowych
i monitorowania skuteczności podjętych działań.
Z Sage ACT! Premium dobrze poznasz wszystkich swoich Klientów.
Korzystaj
z kompleksowego wsparcia organizacyjnego i koncentruj się na budowaniu
trwałych, długoterminowych i przynoszących zyski relacjach biznesowych