Jestes tutaj: mkmsoft.pl » Symfonia

Współpracujemy z firmami: 






SYSTEM  SYMFONIA

Symfonia Finanse i Księgowość

Program realizuje wszystkie zasadnicze operacje księgowe – od budowania planu kont i łatwego księgowania dokumentów poprzez automatyczny bilans zamknięcia, pełne rozrachunki i rozliczenia, aż do gotowych lub zdefiniowanych przez Użytkownika zestawień i sprawozdań.

Symfonia Analizy Finansowe

Program wspomaga i przyspiesza pracę działów finansowo-ekonomicznych
w firmie. Umożliwia szybkie przygotowanie dowolnych analiz danych zaewidencjonowanych w programie Finanse i Księgowość. Wykorzystuje wzbogacony o dodatkowe funkcje arkusz kalkulacyjny MS Excel.

Symfonia Środki Trwałe

Program ułatwia ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację i umarzanie środków trwałych, niskocennych składników majątku oraz wartości niematerialnych i prawnych. Prowadzi ewidencję miejsc użytkowania środków
i ich części składowych.

Symfonia Kadry i Płace

Program wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników. Automatyzuje obliczanie płac, planowanie
i ewidencję czasu pracy oraz umożliwia prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej. Wspomaga rozliczenia z Urzędami Skarbowymi i ZUS. Program jest zgodny z obowiązującym prawem pracy.

Symfonia Płace

Program wspomaga zarządzanie płacami w firmie. Uwzględnia różne sposoby wynagradzania. Przyspiesza comiesięczne i roczne rozliczenia - generuje listy płac, potrzebne zestawienia, druki i raporty, drukuje przelewy. Zapewnia tajność płac. Wspomaga rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym.

Symfonia Handel

Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Pozwala prowadzić określoną politykę sprzedaży. Współpracuje z drukarkami, kasami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych. 

Symfonia Faktura

Program wspomaga obsługę sprzedaży w firmach usługowych i handlowych (nieprowadzących gospodarki magazynowej). Wystawia niezbędne dokumenty sprzedaży i zaliczek. Rozlicza transakcje gotówkowe i bezgotówkowe. Pozwala zaplanować i prowadzić określoną politykę sprzedaży. Obsługuje drukarki fiskalne.

Symfonia Mała Księgowość

Program przeznaczony jest dla firm prowadzących uproszczoną księgowość. Wspomaga ewidencję i obsługę rozliczeń podatkowych oraz rozliczeń z ZUS. Ułatwia analizę dochodowości podejmowanych działań gospodarczych.



SYMFONIA START    


Mała Księgowość Start

Program przeznaczony dla firm prowadzących Księgę Przychodów i Rozchodów lub ewidencję zryczałtowanego podatku dochodowego. Ułatwia analizę dochodowości podejmowanych działań gospodarczych.

Handel Start


Program wspomaga obsługę sprzedaży i magazynu. Wystawia dokumenty sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.


Faktura i Kasa Start

Program pozwala zaplanować i prowadzić sprzedaż w firmach nieposiadających magazynu. Umożliwia kontrolę płatności za wystawione dokumenty sprzedaży. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.


SAGE ACT!   


Sage ACT! Pro

Sage ACT! znacząco ułatwi Ci nawiązanie relacji biznesowych z nowymi Klientami oraz efektywny ich rozwój z dotychczasowymi Twoimi partnerami w interesach. Dzięki wielu przydatnym narzędziom odwzorowującym zależności i powiązania biznesowe uzyskasz pełen obraz relacji i łatwo zbudujesz przewagę rynkową nad konkurentami.
Wybierz Sage ACT! i dołącz do milionów - takich jak Ty - przedsiębiorców oraz zespołów handlowych na świecie, a zawsze będziesz dobrze przygotowany do komunikacji z Klientami. Zyskaj czas i wygodę, bo wszystkie niezbędne informacje: maile, zadania, notatki ze spotkań, szanse sprzedaży, dostęp do wyszukiwarek i portali społecznościowych masz w jednym miejscu.
Wykorzystaj Sage ACT! jako skuteczne narzędzie wspierające sprzedaż. Zwiększ efektywność swoich działań korzystając z możliwości pozyskiwania leadów sprzedażowych, precyzyjnej analizy danych, prowadzenia kampanii marketingowych i monitorowania skuteczności podjętych działań.
Z Sage ACT! dobrze poznasz wszystkich swoich Klientów. Korzystaj z kompleksowego wsparcia organizacyjnego i koncentruj się na budowaniu trwałych, długoterminowych i przynoszących zyski relacjach biznesowych.

Sage ACT! Premium

Sage ACT! Premium jest rozwiązaniem elastycznym, które łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb w zakresie zarządzania kontaktami i procesem sprzedaży, prowadzenia nieskomplikowanych projektów marketingowych. Atutem programu
jest automatyczne planowanie określonych sekwencji działań. Sage ACT! Premium daje teraz nowe możliwości w obszarach zarezerwowanych dotąd dla drogich systemów CRM.
Wykorzystaj Sage ACT! Premium jako skuteczne narzędzie wspierające sprzedaż.
Zwiększ efektywność swoich działań korzystając z możliwości pozyskiwania leadów sprzedażowych, precyzyjnej analizy danych, prowadzenia kampanii marketingowych
i monitorowania skuteczności podjętych działań.
Z Sage ACT! Premium dobrze poznasz wszystkich swoich Klientów.
Korzystaj z kompleksowego wsparcia organizacyjnego i koncentruj się na budowaniu trwałych, długoterminowych i przynoszących zyski relacjach biznesowych


CENNIK PROGRAMÓW 


w budowie

            
    

            
    

powrót

Copyright by MKMSOFT  Wszystkie prawa zastrzeżone